پرسش های متدال
چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما برای ثبت سفارش و خرید از شاکو شاپ به صفحه محصول رفته و سایز و طرح و رنگ کالا را انتخاب کرده سپس روی دکمه اضافه به سبد خرید کلیک می کنید سپس به صفحه حساب کاربری رفته و روی سبد خرید کلیک می کنید بعد از باز شدن سبد خرید روی دکمه انتخاب نوع پرداخت کلیک می کنید، بعد از آن نوع خرید را براساس خرید کامل یا پیش خرید انتخاب کردید روی دکمه پرداخت صورتحساب کلیک می کنید ومراحل خرید اینترنتی را تکمیل می نمایید.
لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید به موارد زیر توجه کنید :
از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.
دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.
از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.
چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟
در صفحه هر محصول، قسمتی به عنوان راهنمای سایز بندی وجود دارد. با کلیک کردن بر روی ” راهنمای سایز” می توانید سایز مناسب خود را با توجه به نوع محصول انتخاب نمایید.
آیا امکان تعویض وجود دارد؟
خیر، با کمال احترام امکان تعویض و برگشت لباس وجود ندارد به همین رو خواهشمندیم حتما اندازه ها را چک کنین تا به مشکل بر نخورید.
چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آنها مطلع شوم؟
بعد از پرداخت کامل فاکتور به بخش حساب کاربری خود رفته روی آیتم پیگیری سفارشات کلیک کنید بعد از پست مرسوله کد رهگیری مرسلوه در قسمت پستی و پیگیری سفارشات قرار داده خواهد شد.
لازم به ذکر است علاوه بر بخش پیگیری سفارشات در پیج اینستاگرام کد رهگیری مرسولات استوری و هایلایت خواهد شد.
آیا می توانم در روزهای تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم؟
شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.
آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت نمایم؟
خیر ، جهت انجام یک خرید سریع و آسان و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان عزیز، امکان خرید آنلاین برای شما فراهم گردیده است که می تواند تجربه خریدی دلچسب و منحصر بفرد را برای شما به ارمغان آورد. آنلاین خرید کنید و در جریان تمام مراحل سفارش خود از ثبت تا ارسال، قرار بگیرید!
سفارشات چه زمانی به اداره پست تحویل داده می شوند؟
مدت زمان دقیق برای بسته بندی و ثبت مرسوله پستی در قوانین وب سایت ذکر شده است.
بسته پستی من برگشت خورده باید چه کار کنم ؟
جای نگرانی نیست. در صورت برگشت خوردن بسته پستی، دوباره از طریق پست برای ما ارسال میشود. ما هم به محض دریافت بسته برگشتی، خدمتتون تماس میگیریم و با هماهنگی شما دوباره بسته پستی خدمتتون ارسال میشود.
دیروز سفارش داشتم، برای سفارش امروزم امکانش هست هر دو همزمان ارسال بشه؟
در صورتی که مرسوله شما بسته بندی و پست نشده باشد، به صورت خودکار در زمان گزارش گیری مرسولات شما در قالب یک بسته پستی ارسال خواهند شد، در صورتی که نیاز به اطمینان بیشتری در این زمینه دارید می توانید از طریق پشتیبانی وب سایت در ثفحه کاربری خود با ما در این زمینه در ارتباط باشید.
برای سفارش دوم در همان روز باید دوباره هزینه ارسال پرداخت کنم؟
در صورتی که سفارش دوم در همان روز داشتید، میتوانید با درخواست از پشتیبانی برای سفارش دوم خود کد تخفیف ارسال رایگان دریافت کنید. البته این به شرطی است که سفارش اول شما هنوز در لیست ارسال قرار نگرفته نباشد. در غیر این صورت برای سفارش دوم هزینه ارسال جدا حساب می شود.
چرا هزینه ارسال متغیر است؟
هزینه پستی برای هر مرسوله بسته به نوع مرسوله در هنگام تعریف محصول براساس وزن محصول متفاوت می باشد.
اگر در ثبت سفارش با مشکل مواجه شدم به کجا مراجعه کنم؟
اگر هنگام ثبت سفارش در سایت یا بعد از ثبت سفارش با مشکل مواجه شده اید به صفحه حساب کاربری خود رفته از طریق تیکت پشتیبانی با ما مشکل خود را مطرح کنید تا مشکل شما برطرف شود.
در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ از حسابم کم شود چکار کنم؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین, شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد.معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت میدهد.در صورتی که پس از 72 ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد, با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید.
چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟
در صفحه ی محصول با مطالعه قسمت “راهنمای سایز” میتوانید از سایز خود مطمئن شوید.